32489
Book
In basket
Psychologiczne mechanizmy reklamy / Dariusz Doliński. - Wydanie 2. - Gdańsk ; Sopot : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2010. - 320 stron : ilustracje ; 25 cm.
Nieszablonowa książka Dariusza Dolińskiego ukazuje reklamę wkomponowaną w społeczne otoczenie człowieka. Autor, wybitny psycholog społeczny, wyjątkowo przystępnym, barwnym, pełnym przykładów i anegdot językiem opisuje nawet bardzo skomplikowane zjawiska, osadzając je w powszechnie uznawanych teoriach współczesnej psychologii. Odwołuje się do wyników wielu najnowszych badań z zakresu psychologii, psychologii reklamy, marketingu i zachowań konsumenckich. Niezwykłą zaletą książki jest przystępne ukazanie skomplikowanych, często nieświadomych mechanizmów oddziaływania reklamy na człowieka. Adresowana jest do szerokiego kręgu odbiorców: psychologów, specjalistów w dziedzinie marketingu, przedstawicieli nauk humanistycznych i wszystkich osób zainteresowanych reklamą - zjawiskiem tak powszechnym w naszym codziennym życiu.
Availability:
Oddział dla Dorosłych
There are copies available to loan: sygn. 659 (1 egz.)
Notes:
General note
Na okładce podtytytuł: język i nastrój reklamy, iluzja odporności na jej działanie, faktyczne zachowania konsumenckie.
Bibliography, etc. note
Bibliografia na stronach 288-310. Indeksy.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again