32662
Book
In basket
Podstawy marketingu / Teodor Kramer. - Wydanie 2 zmienione. - Warszawa : Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 1998. - 218, [2] strony : ilustracje ; 21 cm.
Podstawy marketingu to klasyczny podręcznik, napisany jasno i przejrzyście, pozwalający szybko opanować podstawy wiedzy o marketingu. Autor omawia w nim istotę marketingu, jego otoczenie, marketingowe systemy informacyjne, elementy marketingu, (produkt, dystrybucję i promocję) oraz strategie marketingowe przedsiębiorstwa. Przedstawia także sposób prowadzenia marketingu w sferze usług i w działalności pozagospodarczej (przez organizacje nie nastawione na zysk) oraz prezentuje orientację społeczną marketingu. Książka jest adresowana przede wszystkim do studentów wyższych uczelni różnego typu, ale będzie również bardzo pomocna dla słuchaczy kursów i szkół szkolących menedżerów i pracowników służb marketingowych oraz dla nauczycieli i uczniów liceów ekonomicznych. [lubimyczytac.pl]
Availability:
Oddział dla Dorosłych
There are copies available to loan: sygn. 33 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again