32419
Book
In basket
Autorzy Logistyki marketingowej spróbowali rozwinąć tezę, że łączne postrzeganie funkcji tworzenia popytu (marketing) i funkcji jego zaspokajania (logistyka) ułatwia tworzenie efektywnych i skutecznych łańcuchów dostaw zorientowanych rynkowo. Autorzy skoncentrowali się na następujących zagadnieniach: zmianach zachodzących w otoczeniu firmy budowaniu relacji z klientami tworzeniu wartości dla klienta, rozumianej jako różnica korzyści i kosztów konkurencji opartej na czasie łańcuchach dostaw zorientowanych na popyt zarządzaniu logistyką marketingową obsłudze klienta globalnego. Liczne przykłady zamieszczone w książce ułatwią zastosowanie konkretnych rozwiązań w firmie. Książka przeznaczona jest dla studentów, menedżerów w firmach oraz praktykom.
Availability:
Oddział dla Dorosłych
There are copies available to loan: sygn. 005 (1 egz.)
Notes:
Tytuł oryginału: Marketing logistics, 2003
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again